Biovanne Nagyköveti Program Barbi szemével

Biovanne Nagyköveti Program Barbi szemével

A kezdetek

2014. október 08. - BeautybyBarbara

Sziasztok! Barbinak hívnak, 25 éves vagyok, kb. 3 éve vezetem szépségblogom és youtube csatornámat, amit Barbyesworld néven találhattok meg. "A szépség  belülről fakad" halljuk sokszor, és mennyire igaz! Nem mindegy, hogy az ember milyen ügyesen sminkel, mennyire ügyesen rak össze egy frizurát, az alap amivel illetve amire dolgozik, a bőre, a haja, belülről kel, hogy egészséges legyen! Nagyon örültem a Nagyköveti program elindulásának, és köszönöm a lehetőséget, hogy kipróbálhatom a terméket. Hatalmas kíváncsisággal vágok most bele a tesztelésbe, mert még nem volt alkalmam a Biovanne Szépségvitaminhoz hasonló vitamint kipróbálni, így nagyon várom, hogy milyen eredményeket tud produkálni. Elöljáróban úgy gondoltam, hogy mutatnék egy kezdeti képet a bőrömről, a körmömről és a hajamról, amelyből ki tudok indulni a tesztelés során. IMG_7894 A hajam jelenleg egészen jó állapotban van, bár a végei az ombre hatás miatt minimálisan töredeznek. Próbálok rá nagy figyelmet fordítani, hogy minél természetesebb hatóanyagú termékeket használjak rá, de úgy gondolom, hogy nem árt, ha belülről is erősítem a hajhagymákat.   IMG_8125 A bőröm sajnos nincs a legjobb állapotban. Előfordulnak különböző pigmentfoltok a pattanások és mitesszerek mellett. A legnagyobb változást  a bőrömön várom, illetve szeretném elérni.   IMG_8121 A körmömet levágtam, hogy nyomon tudjam követni a növekedés sebességét is. Mostanában elég sokat töredeznek a körmeim, rájuk fordítom talán a legkevesebb figyelmet ezért kíváncsi vagyok, hogy belőlük mit lehet kihozni :)   Szóval ez lenne a kiinduló pont. Nagyon bízom benne, hogy a szépségvitamin jó hatással lesz a szervezetemre és, ahogyan az előbb is írtam, a bőrömön várom a legnagyobb javulást, mert talán itt vannak a legnagyobb problémák. Köszönöm, hogy elolvastatok, a következő bejegyzésben találkozunk! :)  

A bejegyzés trackback címe:

https://biovannebarbi.blog.hu/api/trackback/id/tr856743493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása