Biovanne Nagyköveti Program Barbi szemével

Biovanne Nagyköveti Program Barbi szemével

Első hét

2014. október 08. - BeautybyBarbara

Körülbelül egy hete szedem a Biovanne Szépségvitamint. Az első napokban túl sok tapasztalatot nem tudtam szerezni, nem igen volt véleményem, amit leírhattam volna. Mint minden vitaminnak, ennek is időt kell hagyni, amíg kifejti a hatását, illetve elkezdődik a javulás.

A bőrömön leginkább annyit vettem észre, hogy mintha egységesebbnek tűnne. Nem merem ezt egyértelműen kijelenteni, szeretnék várni vele, de nekem úgy tűnik, hogy sokkal egyenletesebb lett a bőrfelszínem.

A hajammal kapcsolatban sajnos egyenlőre nem tapasztaltam változást.

A körmömön azonban érezhető ez az 1 hét vitaminadag. Ahogy az előző bejegyzésben írtam, rövidre vágtam a körmeim, hogy jobban észlelhető legyen a változás. Szépen növekednek,de ami megdöbbentő számomra, hogy extrém erősek most. Nem lakkozom direkt, hogy az ne tudjon befolyásolni, és valóban érezhetően megerősödtek. Most nem töredeznek a szélei és nem hajlékony, mint eddig.

1410600264758

Barbi

A bejegyzés trackback címe:

https://biovannebarbi.blog.hu/api/trackback/id/tr846769493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása