Biovanne Nagyköveti Program Barbi szemével

Biovanne Nagyköveti Program Barbi szemével

Második hét

2014. október 08. - BeautybyBarbara

A második hét vége fele járok a tesztelésben. Egyenlőre különösebb változást az előző posztokhoz képest nem tapasztaltam.

Előző poszt: http://www.biovanne.hu/newsite/2014/09/elso-het/

Ahogyan már írtam, a körmöm jóval erősebb lett, mint eddig, ezt a jó szokását azóta is tartja :) Nagyon örülök neki, mert nem kell attól tartanom, hogy betörik, beszakad ha éppen frizurát készítek...Nem tudom mennyire ismeritek a körömgyilkos hajszálakat? De nálam okoztak már jó néhány bosszús pillanatot :D

A bőröm állapota szerintem javuló tendenciát mutat. Nem annyira szembetűnő a változás de én kezdem úgy érezni, mintha egységesedne, kevesebb bőrhibám van és nem annyira foltos, mint eddig.

A hajammal kapcsolatban sajnos még mindig nem tapasztaltam túl sokat. Erre még várok, úgy érzem, hogy neki azért hosszabb idő kell :)

10632863_919567291404886_903720065714567278_n

A bejegyzés trackback címe:

https://biovannebarbi.blog.hu/api/trackback/id/tr306769505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása