Biovanne Nagyköveti Program Barbi szemével

Biovanne Nagyköveti Program Barbi szemével

Arc helyzet

2014. október 08. - BeautybyBarbara

Régóta nem jelentkeztem, mert volt egy nagyobb harc a fogammal az elmúlt héten....

Rendületlenül szedem a Biovanne szépségvitamint és az elmúlt posztban arról írtam, hogy ellepték az arcomat a pattanások, amit én egy tisztulási folyamatnak gondoltam. Azóta kezd helyreállni a rend az arcbőrömön és úgy veszem észre, hogy ahogy húzódnak vissza a pattanások, egységesebbé is válik az arcbőröm. Ha nem is sokat, de változott a bőröm minősége, helyenként sokkal szebb lett mint azelőtt. Tisztában vagyok vele, hogy új arcbőrt nem fogok kapni a kúra alatt, de eddig elégedett vagyok a javulással. Próbálok több figyelmet is fordítani rá, és úgy látom, hogy jó úton haladok.

Ami nekem plusz pozitívum a szépségvitaminnal kapcsolatban, hogy ilyenkor már halálosan náthás szoktam lenni és a benne lévő vitaminoknak köszönhetően még csak meg sem környékezett semmiféle betegség, úgyhogy ezért csillagos ötös jár :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://biovannebarbi.blog.hu/api/trackback/id/tr166769513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása