Biovanne Nagyköveti Program Barbi szemével

Biovanne Nagyköveti Program Barbi szemével

Utolsó szem | Összegzés

2014. december 04. - BeautybyBarbara

Hát ez is eljött..elérkeztem a Biovanne szépségvitamin utolsó kapszulájához... :) Tanulságos közel 3 hónap volt ez a kúra, és leginkább pozitív élményekkel zárom ezt az időszakot!

Mielőtt összegezném a tapasztalataimat, szeretném megköszönni a Biovanne csapatának, hogy részese lehettem ennek a programnak és kipróbálhattam a szépségvitamint!

Összegzés:

A hajamból körülbelül egy hete vágtam, így most jóval rövidebb, mint az induláskor, ezért inkább a felületére térnék ki az elemzésben. Gyönyörű fényes, selymes tapintású és egészséges! Egyszerűen imádom! Az előző posztban írtam, hogy rengeteg babahajam nő, és ezt a jó szokását máig megtartotta! Hihetetlen mennyiségű új hajam van!

P1110271

 

A bőröm javulása sajnos nem váltotta be teljesen a hozzá fűzött reményeket. Erről a tesztes videómban már beszéltem néhány hete. De javulás látható, és ez egyenlőre pozitív! :)

P1110288

 

A körmöm pedig hosszú idő óta először újra hosszú! Nagyon rég hordtam így, mert mindig betört, de most erős! Nem félek, hogy töredezik, így bátran meg tudom növeszteni és nagyon nagyon tetszik! Hiányoztak már a nőies karmaim :D :D

P1110290

 

Összességében a változások nagyon pozitívak és valószínűleg megvásárolom a Biovanne Szépségvitamint, hogy folytathassam a szedését!

Köszönöm a figyelmeteket! Remélem még találkozunk! :)

 

Barbi

A bejegyzés trackback címe:

https://biovannebarbi.blog.hu/api/trackback/id/tr936956297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása