Biovanne Nagyköveti Program Barbi szemével

Biovanne Nagyköveti Program Barbi szemével

Pattanások

2014. október 08. - BeautybyBarbara

Már éppen neki akartam állni megírni, hogy a havi ciklus ideje alatt mekkora változás állt be a bőrömnél és nem található rajta egyetlen pattanás sem, amikor ma felkeltem és mikor a tükörbe néztem szörnyű látvány fogadott. Főleg az állam területén hatalmas kitüremkedéseket fedeztem fel, úgyhogy a kellemes hangvételű poszt ihlete egyből tovaszállt. Nem tudom, hogy ez mitől lehet, mert bármennyire problémás a bőröm az utóbbi időben még EZEKEN a napokon sem tapasztaltam ilyen jellegű elváltozást....

Nagyon bízom benne, hogy ez egy tisztulási folyamat része! Nem adom fel a reményt, bár kicsit csalódott vagyok mert nagy változást vártam a bőrömet illetően de én egy jobb irányra gondoltam :D No de nem lehet egyértelműen kijelenteni, hogy mitől van, úgyhogy most várok :)

A bejegyzés trackback címe:

https://biovannebarbi.blog.hu/api/trackback/id/tr306769507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása